Yesterday

Hej hej
Idag händer det inte så mycket, faktiskt ingenting, så jag tänkte skriva om gårdagen istället ;)
Dagen började med att jag tittade på min kompis Klaras ridlektion, hon va jättebra, hon hade Chance.
Efter det gick vi till Micke, Klaras sköt get, vi tänkte gå lite med honom om vi skulle få tag i honom :), men vi typ tappade grimman på vägen dit så gav honom bara lite morötter i stället.
Sen cyklade vi hem till Klara och gick ut med Vespa, hennes lilla tollare fast Vespa är inte så liten längre :).
Det hände något konstigt med kameran så det ser ut som om Vespa är ett spöke framför Klara :)
Och vid 18:30 började en konsert som Klara ville se med Amanda Jenssen, så vi åkte dit och tittade. Jag har aldrig lyssnat på henne förut men hon var jättebra, jag lyssnar på henne just nu :D
sedan åt vi sura remmar under ett äppelträd, mums :DD
När jag kom hem hade mamma bakat äppelpaj, mums, sedan gick jag och la mig för jag var ganska trött efter den dagen. :))
Jag har inte skrivit på länge för att jag har både varit i Spanien i två veckor, och i Umeå i nästan två veckor och sedan suger jag på att uppdatera.
Kram // Evelina :DD

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack! :))

2010-08-23 @ 21:28:20
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :))

2010-08-24 @ 21:42:43
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0