Igelkott

Hej bloggen
Just nu händer det inte speciellt mycket, jag har precis duschat och nu läser jag bloggar osv.
Senare idag ska vi iväg till några vänner. Jag gillar dem inte alls så mycket men det behöver man ju inte visa för dem, man kan ju alltid vara trevlig.
För en stund hittade vi en liten igelkott unge i våran trädgård, den var jättesöt men den var nog ganska rädd för oss. Men jag hann i alla fall ta några bilder på den,
Supersöt :DD
Sen har jag försökt att ta kort på mitt öga men det är väldigt svårt när man inte ser hur det ser ut på skärmen, så de flesta bilderna blev sneda, men men...
Det gick lite sådär :P
Ha det bra // Evelina

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :))

2010-08-30 @ 11:42:12
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0