God natt

Hej hej
Idag har det inte hänt så mycket, jag har varit i skolan. Jag har haft idrott mm.
Skolan var hyfsat okej, förutom när jag duschade på idrotten för jag trodde att vi skulle tillbaks till skolan och ha eftermiddags samling när vi i själva verket skulle bara gå hem, så jag skyndade mig as mycket :S
Just nu sitter jag på mitt rum och kopierar CD skivor till Ipoden :) ( jag är på sista skivan nu ;D )
Jag tänkte att jag skulle göra en lista, jag har inget bättre för mig just nu ;)
Det är över de artister jag gillar, det inte alla jag gillar utom bara de jag kommer på just nu :))
Ingen ordning
Amy Macdonald
Never Shout Never
Amanda Jenssen
Green Day
Paramore
The Beatles
The Beach Boys
Nomy
Timo Räisänen
Regina Spektor
Chopain
Debussy
Kings Of Convenience
Train
Det blev en ganska lång lista :DD
Nu ska jag snart soooova :)) mys
God natt // Evelina :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :)) Nej, det var inte glas emellan där :P Bara tigrarna och lejonen som jag fotat med glas emellan :P Fast glaset var inga problem ändå :P

2010-08-28 @ 12:08:27
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0