Ny duschad :P

Hej bloggen! :))
Nu sitter jag i min fåtölj, jag har precis duschat och mitt linne är jättefuktigt längs ryggen. Jag orkar inte föna håret som de flesta så jag brukar bara låta det själv torka i stället :)
Nu ska jag titta på lite film, mys, sen ska vi nog äta :))
Idag har jag varit i skolan, som vanlig, och det  var hyfsat.
Vi hade svenska på förmiddagen, vi körde diagnos det gick nog hyfsat tror jag :S
På eftermiddagen hade vi engelska, då körde vi också diagnoser och då fick jag alla rätt på det första. Och på det andra skulle i skriva ett brev till våran pedagog, det gick bra förutom att jag stavade fel på massa ord som jag har glömt under sommarlovet, men men...
Ha det bra // Evelina


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Ja, verkligen :))

2010-08-25 @ 20:56:46
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0