..........

Just nu känner jag mig skit!
Jag känner mig skit trött, och min hals värker och min näsa döda mig.
Jag är skit snorig och det bara rinner och jag kan knappt andas med näsan överhuvudtaget, det är helt sjukt!
Och jag är på skit humör samtidig!
Alltså saker som gör mig riktig arg är när man är sjuk och vissa
säger taskiga kommentarer om att det inte spelar någon roll och
att när de väl är sjuka är det jättesynd om dem och då brukar jag va snäll mot dem och hjälper dem om de behöver det.
Men när jag är blir sjuk så är det bara en bagatell och de bryr sig inte över huvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Klara

Usch då, du får krya på dig <3

Haha, jag är typ också förkyld nu... Skulle kanske inte varit med på idrotten, men det var skitkul så jag ångrar mig inte :'3



(la upp en kopia på återträffslappen, om du ville komma?)

2010-09-03 @ 16:01:16
URL: http://sugarfree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0